Cum livram:
Taxa de transport diferă în funcție de greutatea produsului și de punctul de livrare, pentru localitățile din afara rețelei de curierat.
FanCourier livrare in orice localitate din Romania -22 lei (colete pana in 6 kg).
Comenzile efectuate pana la ora 12:30 vor fi expediate catre curier in aceasi zi, in functie de numarul de comenzi si de stoc.
Comenzile efectuate dupa ora 12:30 vor fi expediate catre curier urmatoarea zi.
Șansele ca un colet să ajungă la dvs în 24 de ore de la expediere sunt de 76%. Cu toate că echipa noastră de livrare face tot posibilul să ajungă la tine la timp, se întâmplă să nu reușească de fiecare dată, din cauza unor factori independenti firmei pe care o reprezentam. Asadar daca ai suferit o intarziere mai mare de 72 de ore de la plasarea comenzii, va rugam sa ne contactati in vederea stabilirii unei legaturi eficiente cu echipa de curierat.
Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. în momentul în care dvs. sau o parte terţă desemnată de dvs., alta decât transportatorul, întră în posesia fizică a produselor comandate.
Nu acceptăm onorarea comenzilor prin transportatori indicați de dvs. În acest contract, doar Vânzătorul poate avea opțiunea alegerii transportatorului.
Pentru Perioadele promoționale (Black Friday, Crăciun, Anul Nou, Paște, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate în intervalul desfășurării campaniei, poate fi diferit de cel afișat pe site si depinde de capacitatea de operare a firmelor de curierat. Se face exceptie de la termenul mentionat in mod obisnuit si nu vor intra in conditiile promotionale din perioadele obisnuite.
Dreptul la returnare:
Daca in decurs de 14 zile calendaristice, din orice motiv, doriti sa renuntati la achizitionarea produsului dumneavoastra, este de ajuns sa ni-l trimiteti si veti primi banii inapoi in cont, dupa ce primim coletul expediat.
Produsul se trimite obligatoriu nefolosit si in ambalajul original fara ca acest ambalaj sa fie rupt sau deteriorat in nici un fel. Nu se pot returna produse cu motor termic care au fost folosite si alimentate cu benzina si ulei daca motivul retururului tine de alte aspecte decat functionarea incorecta, necorespunzatoare sau nerespectarea caracteristicilor tehnice prezentate in pagina de produs.
Informarea privind renuntarea se face numai in scris completand formularul urmator https://piesealese.ro/formular-retur/.
Returul banilor se face numai in cont bancar. Nu acceptam sa facem returul in numerar.
Suma returnata va fi doar valoarea produsului/ produselor . Aceasta nu include taxa de transport pe care ati platit-o initial.
Banii se vor returna numai dupa ce produsul a fost primit in locatia www.piesealese.ro si a fost verificat privind distrugerile, deteriorarile mecanice cum ar fi indoiri, gauriri, zgarieturi, infundari, crapaturi ale materialelor care intra in componenta produselor.
Daca produsul prezinta deteriorari si distrugeri mecanice www.piesealese.ro, SC DENIDO SRL isi rezerva dreptul sa nu despagubeasca clientul, produsul fiind returnat la client pe cheltuiala acestuia.
Daca primesti Produsul lovit/deteriorat
Piesealese.ro va pune la dispozitie posibilitatea deschiderii coletului la livrare.
In cazul in care curierul refuza deschiderea coletului inainte de plata sau observati ca pachetul este deteriorat, va rugam sa ne contactati pe loc la nr. de telefon 0743 658 453.
In cazul coletelor care prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovada, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces-verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat, in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Toate produsele returnate sunt analizate individual, in detaliu, de catre specialistii nostri, iar procesul de verificare se realizeaza in fata camerelor de supraveghere pentru a exista o transparenta maxima in analiza cererii tale de returnare.
Daca produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie, vor fi inlocuite pe loc cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris catre DENIDO SRL in termen de 48 de ore de la receptionarea produsului defect. Daca produsul nu mai este disponibil, la alegerea clientului, fie se va inlocui cu un produs similar, fie se va returna contravaloarea acestuia in contul persoanei fizice sau juridice care a platiti contravaloarea initiala a produsului/produselor;
Cheltuielile de transport vor fi suportate integral de catre DENIDO SRL;
Daca notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat de 48 de ore, produsele fac obiectul garantiei.
Returul produselor se supune Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila DENIDO SRL colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu cezo.ro).
Procedura de returnare
In cazul in care doriti sa returnati un produs, va rugam sa urmati urmatorii pasi:
1.Completati formularul de mai jos, si apoi veti primi un mail cu instructiunile pe care le aveti de urmat.
2. Dupa completarea formularului, veti fi contactat in termen de maxim 3 zile de catre operatorul nostru pentru a va inregistrarea ridicarea coletului.
3. Va rugam sa pregatiti produsul pentru trimiterea prin curier astfel:
Ambalati produsul intr-o cutie de carton si sigilati coletul cu scotch.
Adaugati o copie dupa factura in pachet si contul dumneavoastra IBAN pentru a va putea face transferul.
va rugam sa scrieti pe cutie cuvantul RETUR.
4. Este obligatoriu sa trimiteti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite.